VIP Lombok - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Huub Geerlings - WaarBenJij.nu VIP Lombok - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Huub Geerlings - WaarBenJij.nu

VIP Lombok

Door: hupie

Blijf op de hoogte en volg Huub

14 Mei 2015 | Indonesië, Senggigi

Als of wij op staatsbezoek waren.

Vandaag zijn de leerlingen naar de rinjani watervallen ter compensatie voor het harde werken. En wij? Eerst naar de minister van onderwijs ivm onze waterprojecten die wij al hebben gerealiseerd op Lombok. Lange broek aan mooie blouse zonder stropdas en op pad. Het leek wel alsof alle scholen waren uitgetrokken met trommels, vlaggenparade en dans. Ich zei, pohhhhh veur zin belangriek! Veur lieke waal van 't Keuningshoes, zaet Piet. Helaas dit bleek niet voor ons te zijn maar voor de minister van Jakarta die vrijdag een bezoek komt brengen aan Lombok. Na een goed gesprek en complimenten over het werk wat wij doen moesten wij ook nog naar het gouvernementsgebouw om enkele zaken te regelen die in de toekomst voor een groep als die van ons te vrijwaren van kosten voor het visum. En noe rap truuk en de wirkboks aan. Dat hebben wij dus maar snel gedaan en met succes want om 18:00 uur lokale tijd hadden wij het project in Kernadangan voltooit op het plaatsen van de pomp na. Opruimen en terug om de verhalen van de leerlingen aan te horen over hun waterval en apen avontuur.

Groetjes en tot hupie

• 14 Mei 2015 - 11:14

Margriet:

Hallo allemaal,
    Wat fijn, dat jullie alle projecten klaar hebben gekregen.
    Volgens mij waren die serenades echt voor jullie bedoeld.
    Jullie zijn toch veel belangrijker dan de minister van Jakarta.
    Veel groeten voor iedereen en een hele goede en veilige reis terug.
    Margriet

• 14 Mei 2015 - 13:30

Paul En Suzanne:

Wat jammer dat dit alles niet voor jullie georganiseerd was, jullie verzetten toch meer werk
    als de minister? Als we het allemaal geregeld krijgen proberen we jullie met de harmonie in
    te halen zondag. Hahaha.
    Nou de laatste loodjes nog en dan koffers pakken en terug naar huis.
    Nog veel succes de laatste dagen en tot zondag.

Groet Paul en Suzanne

• 14 Mei 2015 - 14:41

Paul Langen:

Beste HuPie en de crew,

Volgens mij was die inhaal toch een misverstand en toch voor jullie bedoeld. Want ben eerlijk, voor hoeveel water heeft die hele minister van jakarta gezorgd???? Hoeveel scholen heeft die in order gebracht, enz.???
    Zodra jullie op weg zijn naar huis gaat hij die projecten alleen allemaal openen door een lintje door te knippen.
    Net Jos van Rey!! Maar jullie hebben alles weer mooi voor mekaar gekregen waar jullie en de jongens apen trots op mogen zijn. Maak er nog wat leuks van en dan een hele goede reis naar huis gewenst!! Wij zijn in ieder geval allemaal van mening dat jullie het weer grandioos hebben gedaan dit jaar, zoals ook de jaren daarvoor!!!!!!!!!

Groetjes, die van Zjwame.

• 14 Mei 2015 - 22:08

Paul & Daisy & Nel:

Sjiek,

Zelfs de minister kint noe de stichting en ut goeie werk wat geur verzet!
    Ich haop det dr filmpkes zien om te controlere of geur baeter Ingels spraekt es Loui van G.
    De lètste loodjes zien weer aangebraoke noe, veur zin benuujd nao uch verhaole!
    Veur winse uch nog un paar goeie werkdaag en dao nao weer ein goeie reis truuk nao ut Drakekandj!

Toet gauw,
    Groetjes van Ut thuisfront

• 15 Mei 2015 - 08:43

Mia:

De laatste loodjes en dan naar huis,ik wens jullie dan ook een goeie reis entot ziens. Mia

• 15 Mei 2015 - 17:41

B@er:

Huub, Piet en alle andere veel complimenten voor het vele goede werk wat jullie dit keer verricht hebben. Ze zeggen wel eens het is voor een goed doel maar dit klopt dit zeker en volgens mij met veel voldoening.

Succes met de laatste werkzaamheden en dan terug naar huis. Bedankt, ook voor jullie leuke verhalen. Goede reis, en Huub, tot ziens. Groetjes uit Blerick van mij.