eerste project is een feit - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Huub Geerlings - WaarBenJij.nu eerste project is een feit - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Huub Geerlings - WaarBenJij.nu

eerste project is een feit

Door: hupie

Blijf op de hoogte en volg Huub

09 Mei 2015 | Indonesië, Senggigi

Eerste project is een feit.

Het is dan wel zaterdag maar toch zijn wij vanmorgen terug geweest om te werken. Nadat wij gisteravond de pomp hebben laten zakken is vanmorgen alles afgemonteerd en opnieuw getest. Een prachtig resultaat met een prima waterkwaliteit.Ook in het dorpje Tatoo hebben wij de klus geklaart op het laten zakken van de pomp na. Hier zijn de boorders, denken wij, tot maandag nog bezig en kan ook project 2, als er water boven komt, worden afgerond. De rest van de middag hebben wij verdient vrijaf gehad. Heerlijk gezwommen in de zee met een klein happje bij ons favoriete restaurant A&W sportcafé van onze vriendin Mimi. En morgen......gaan wij lekker genieten op het bountie eiland Gili Air.

Groetjes en tot hupie

• 09 Mei 2015 - 18:38

Paul Langen:

Beste HuPie en de crew,

Wéér een goed resultaat met dat fijne water vandaag!!! Geniet van jullie vrije dag, als er iemand is die dit verdiend heeft zijn jullie het. Wat een mooi voorbeeld voor die jongens wat met jullie mee zijn gegaan om te zien dat opgeven niet de manier is!! Een hele fijne dag gewenst, en Piet let op je sleutel!!!

Groetjes, die van Zjwame.

Huub

Wij gaan met leerlingen van Gilde Opleidingen alweer voor de 5e keer naar Indonesië op het eiland Lombok werken aan een waterproject in het dorpje Perempung nabij de hoofdstad van Lombok Mataram. Hier gaan wij 250 gezinnen voorzien van drinkwater wat wordt verdeeld over 15 tappunten over een lengte van 1500 meter.

Actief sinds 08 April 2013