dao zin veur weer - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Huub Geerlings - WaarBenJij.nu dao zin veur weer - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Huub Geerlings - WaarBenJij.nu

dao zin veur weer

Door: hupie

Blijf op de hoogte en volg Huub

12 Mei 2015 | Indonesië, Senggigi

Dao zin veur weer.

Wij zijn jullie niet vergeten hoor? Gisteren heben wij een welverdiende rustdag gehad. Tja en wat doe je dan? Als je dan toch in Indonesië bent kun je ook net zo goed gaan duiken bij de Gili eilanden. Hier ben ik heel kort in, grandioos.

Vanmorgen zijn wij gestart met alweer de laatse werkweek op Lombok. Na een korte breefing zijn wij gestart met het 3e project in Kerandangan en alle werkzaamheden afmaken bij het gehandicapten tehuis. Gehandicapten tehuis? Ja, hier hebben wij nog enkele kleine projecten aangegerepen om de kinderen het leven tijdens de therapie daar te vergemakkelijken. Zonnedoeken plaatsen boven de speeltoestellen, een zandbak maken en een groentetuin opknappen. Het gaat prima en de werkzaamheden vorderen gestaagd. De put in Tatoo zal hoogstwaarschijnlijk morgen worden voltooit en kan dan woensdag helemaal in gebruik worden genomen. Het derde project in Kerandangan hebben wij vandaag al zover afgekregen dat wij morgen nog een klein stukje leidingwerk moeten installeren. Een minder bericht is dat wij dit project zeker niet af zullen krijgen omdat er morgen pas weer wordt verder geboord, en gezien de bodemstructuur zal het boren minimaal 2 weken in beslag nemen. Och ja, dan zal Huub in augustus ( de vakantie met zijn gezin op Lombok) 1 dag met familie de pomp in de put hangen. De rest is dan allemaal af.

Morgen nog enkele werkzaamheden en dan woensdag nog Tatoo.

Groetjes en tot hupie

• 12 Mei 2015 - 08:49

Andre Lemmen:

Hallo Hub en Piet
    De tijd vliegt voorbij en jullie zijn aan de laatste week begonnen. Wij hopen dat alles naar tevredenheid kan worden afgehandeld om jullie het juiste gevoel te geven wanneer de reis naar huis gaat plaatsvinden. Dat fantastische gevoel om iets voor de medemens te hebben betekend. Wij blijven eea ook de laatste week met belangstelling volgen. Succes deze week
    Ruud en Andre

• 12 Mei 2015 - 10:15

Truus Oet Heytse:

Geweldig mannen EN vrouwen! Keihard werken wordt beloond! Geniet er maar van. En Huub jij bent re goed voor deze wereld!

• 13 Mei 2015 - 20:21

Paul Langen:

Hallo HuPie en de crew,

Wat weer een mooi bericht richting ons. We blijven ons over jullie verbazen, prachtig jongens!!

Groetjes, die van Zjwame.

Huub

Wij gaan met leerlingen van Gilde Opleidingen alweer voor de 5e keer naar Indonesië op het eiland Lombok werken aan een waterproject in het dorpje Perempung nabij de hoofdstad van Lombok Mataram. Hier gaan wij 250 gezinnen voorzien van drinkwater wat wordt verdeeld over 15 tappunten over een lengte van 1500 meter.

Actief sinds 08 April 2013