Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Huub Geerlings - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Huub Geerlings - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Hupie

Blijf op de hoogte en volg Huub

30 April 2015 | Singapore, Singapore

Goedemorgen uhhhh voor jullie goede nacht,

De eerste trip zit er alweer op. Van Amsterdam naar Singapore. Eeen vlucht van 12 uur die alle voortekenen hadden van een relaxte rewis. Ik (Huub) heb nog nooit zoveel beenruimte gehad als deze vlucht. 3 stoelen helemaal voor mij alleen. En Piet ? Die zat samen met Gemma ergens midden in het gangpad. Ik dacht dat wordt heerlijk uitrusten, slapen lekker filmpje kijken en noem maar op. Tot dat er een gezinnetje naast mij kwam zitten met een baby van ik schat 1 jaar oud. pfffffffffff, de hele vlucht zowat heeft die kleine gehuild. Uiteraard kan dat kleine manneke daar ook niets aan doen maar van een relaxte vlucht is dus weinig overgebleven. Och, als het weer maar goed is toch? 27 graden om 5:00uur in de ochtend is best goed te noemen. Nu zijn wij aan het wachten op de free tour door Singapoor. Waarna wij om (Nederlandsetijd) 9:00 uur weer vertrekken voor de binnelandsevlucht van 2uur en 45 minuten. Zo, morgen meer over het verdere verloop van de reis.

Groetjes en tot hupie

• 30 April 2015 - 13:43

Frank Knols:

super dat jullie dit weer doen! Veel (werk)plezier!

• 30 April 2015 - 16:10

Paul Langen:

Huub, wat moet dat worden met de aankomende kleinkinderen van jouw???
    Maar heel fijn om te horen dat jullie het eerste gedeelte van de reis hebben overleeft!!
    Geniet lekker van Singapore, inspannen kunnen jullie je straks nog genoeg!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes, die van Zjwame.

• 30 April 2015 - 21:47

Veel plezier

Gr.guus

• 01 Mei 2015 - 09:23

Miriam:

Hiel veul succes dao en zeen der nao oet om de verslagen weer te laeze!!!!!

• 06 Mei 2015 - 23:33

Peter Steennis:

Heey Huub en Piet ,

Wat een leuke berichten lees ik allemaal , mis indonesie nu alweer , was graag weer meegegaan , hoop dat het daar allemaal goed gaat en drink een grote pils voor mij !!

Groetjes , Peter Steennis

Huub

Wij gaan met leerlingen van Gilde Opleidingen alweer voor de 5e keer naar Indonesië op het eiland Lombok werken aan een waterproject in het dorpje Perempung nabij de hoofdstad van Lombok Mataram. Hier gaan wij 250 gezinnen voorzien van drinkwater wat wordt verdeeld over 15 tappunten over een lengte van 1500 meter.

Actief sinds 08 April 2013