Laatste bijeenkomst en dan...... - Reisverslag uit Beesel, Nederland van Huub Geerlings - WaarBenJij.nu Laatste bijeenkomst en dan...... - Reisverslag uit Beesel, Nederland van Huub Geerlings - WaarBenJij.nu

Laatste bijeenkomst en dan......

Door: hupie

Blijf op de hoogte en volg Huub

21 April 2015 | Nederland, Beesel

Nog precies 8 dagen en dan gaan wij weer richting Indonesië naar het eiland Lombok. Vanavond hebben wij de laatste bijeenkomst met de leerlingen en ouders om alle puntjes op de beroemde "i" te zetten. Ook de leerlingen zijn de laatste paar dagen net als ons alleen nog maar met de gedachte bij de aankomende projecten. Maar liefst 3 waterprojecten en het aanleggen van verharde paden bij het gehandicaptentehuis staan op het programma.

Vanaf deze plaats willen wij iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen aan het verstrekken van materialen, pennen, kleding voor de kinderen, ballen, haarbandjes, schriftjes, voetbal tenue's, verbandmiddelen en noem verder maar op heel hartelijk danken. Ter zijner tijd zullen wij foto's op deze site zetten zodat jullie kunnen zien wat de reacties zijn.

Zo, koffer staat klaar, spuiten zijn gezet, tabletten, muggenspray, zonnebrand en "mien petje" ligt op een stapeltje te wachten om volgende week woensdagochtend mee te gaan op ons nieuwe avontuur op Lombok.

Eerst nog een gezellig weekend met vrienden en onze eigen gezinnetjes.

Groetjes en tot de eerste stop Singapore.

• 21 April 2015 - 13:42

Jeroen, Miriam Pien En Dide..:

Toi toi toi..

Werk, keihel..
    Geneet op en top..

En veur os veul foto's en versjlage..

• 21 April 2015 - 17:04

Paul En Suzanne:

Ha Hupie,

Ein gooi verbereiding toegewins en auch nach neet onbelangriek ein lekker
    oerhollands aspergediner.

• 21 April 2015 - 20:53

Baer Moors:

Dan röst nog maar wat oét. Ik wins ôg now al hiel vuul suc6 en plezeer met dit avontuur.

• 22 April 2015 - 11:28

Frans Peeters:

Iedereen heel veel succes met het 3delig project, we volgen jullie.
    Jo en Frans Peeters

• 22 April 2015 - 11:35

Frans Peeters:

Met hoeveel gaan jullie, Hupie en de rest.?

• 22 April 2015 - 12:52

Huub Geerlings:

Wij gaan dit jaar met 14 leerlingen en 5 begeleiders.

• 22 April 2015 - 17:06

Frans Blom:

Ben benieuw naar jullie verslagen en foto's van de projecten. In mijn gedachten zie ik jullie 's avonds na een dag kei hard werken relaxen bij het restaurantje van Mimi.
    Veel succes Huub en Piet en de hele groep.

• 22 April 2015 - 23:04

Els (zus Van Piet):

Alles klaar en goed voorbereid. Het grote avontuur gaat weer beginnen!
    Ik wens jou, Piet, en Huub en de 14 leerlingen een veilige vlucht en een geweldige start met jullie project!
    Ben zelf 8 dagen op vakantie maar zal daarna weer reageren op de berichten.
    Heel veel succes!!

• 25 April 2015 - 19:55

Paul Langen:

Beste HuPie,

Kom straks goed aan in Lombok, en wij hopen dat de projecten die jullie je hebben voorgenomen met succes kunnen worden uitgevoerd. Maar daar twijfel ik geen seconde aan, zeker gezien de prachtige aflopen van de vorige projecten, al was de spanning af en toe te snijden. En vooral; Kom gezond en wel weer terug naar huis!!!!!!!!!!!!!

• 25 April 2015 - 19:56

Paul Langen:

P.S. was de afzender vergeten!!

Die van Zjwame!!

• 26 April 2015 - 19:16

Jac En Cor :

Hoi Piet Huub en de hele crew,

Heel veel succes in Lombock, maak er weer een mooi project van. maar kom allemaal gezond weer thuis.
    We zullen jullie verslagen weer met veel genoegen lezen.

Groetjes oet Zjwame.

• 28 April 2015 - 15:46

Frans Van Dael :

Huub en Piet, ein gooi reis gewins morgen. En natuurlijk alle goods en succes dat achter. Kom behaaje teruuk ! Groetjes, Frans en Mia

• 28 April 2015 - 16:56

Guus:

Veel succes jongens

Gr.Guus

• 29 April 2015 - 20:25

Baer:

Hupie, aok dit keer weer vuul plezeer en succes. Ik zeen de verslagen en foto's weer kômme.

Groetjes van mich oét Blierick.

Mien ald collega is now aok dao in de buurt, 6 waeke vakansie.

• 30 April 2015 - 07:55

Frans En Jo:

Succes! Maak er wat moois van.
    Groetjes

• 02 Mei 2015 - 17:57

Har En Bep.:

Hoi jongens.
    Veel succes en geniet er van.
    Groetjes uit Beesel.